روزنه 2

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:14

فهرست مطالب

مدیریت دولتی و دولت الکترونیک


بررسی و مقایسه میزان یادگیری سازمانی مدارس دولتی و غیر انتفاعی شهر قم درسال 82 &ndash 81


سازمان های غیر دولتی کارآفرین


مدلی برای اندازه گیری و تحلیل بهره وری پروژه ها بااستفاده از رویکرد شاخصها و تکنیک AHP


تأثیر « راهبردهای توسعه » بر روی « سیستم روابط صنعتی » و « قانون کار » کشورهای منتخب آسیا و اقیانوسیه

مهمترین چالشی که همواره کارگزاران بخش عمومی با آن مواجه هستند ، پاسخ به خواسته ها و انتظارات در حال تغییر شهروندانی است که بخش عمومی مشروعیت خود را از آنها کسب می کند . در راستای پاسخ به این خواسته هاست که مدیریت دولتی باید در جستجوی شیوه های نوینی باشد که نوآوری مستمر در ارائه خدمات عمومی را برای شهروندان به ارمغال آورد . کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات دولتی به جامعه که از آن تحت عنوان دولت الکترونیک نام می برند ، ابتکار عمل جدیدی است که قصد دارد ، تا زمینه دسترسی شهروندان به خدمات عمومی را از طریق رسانه های الکترونیک فراهم کند و روابط مدیریت دولتی و شهروندان را به گونه ای جدید پایه ریزی نماید . آنچه که در این نوشته می خوانید ، طرح برخی از زوایای دولت الکترونیک همچون سنخ شناسی دولت الکترونیک ، مزایا و قلمرو دولت الکترونیک و چالشهای اجرای آن در کشورهای در حال توسعه می باشد که به تشریح آن پرداخته شده است .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان

بصورت ورد در71صفحه

چکیده

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان به اجرا درآمد. در پژوهش حاضر جامعه ی آماری کارمندان و مدیران پژوهشکده بیمه انتخاب گردیدند که تعداد آنان 110 نفر بود. برای تعیین حجم نمونه که بوسیله فرمول کوکران برآورد شد، با خطای 2.5 % برابر با 103 نفر است. این تحقیق از نظر نحوه گردآوری داده&zwnj ها از نوع تحقیقات غیر آزمایشی و مشخصاً « پیمایشی» است و محقق برای جمع&zwnj آوری داده&zwnj های مربوطه به سوالات تحقیق، از پرسش&zwnj نامه استفاده کرده است. در تجزیه و تحلیل داده&zwnj ها ابتدا با استفاده از آزمون کولوموگوروف- اسمیرنوف (K-S) توزیع نرمال بودن متغیرها انجام شد و بعد از آن با استفاده از رگرسیون چندگانه به روش رگرسیون گام به گام (stepwise regression) برای بررسی تاثیر متغیرهای مستقل بر وابسته و جهت بررسی فرضیات تحقیق و از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد. جهت بررسی ویژگیهای فرهنگ سازمانی از مدل چیونگ و همکاران (2011) استفاده گردید که بر اساس آن فرهنگ سازمانی به 7 عامل (هدفگذاری، هماهنگی و یکپارچه سازی، تاکید بر عملکرد، مشارکت کارکنان، جهت گیری نوآوری، پاداش و تشویق و کار تیمی) تقسیم شده است. بر اساس نتایج به دست آمده، فرهنگ سازمانی تأثیر مثبت و معناداری بر تعهد سازمانی دارد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:42

فهرست و توضیحات:

فهرست

فصل اول

  • مختصری ازنتایج و هدف کلی از تحقیق
  • کلیات
  • مرغداری و تجهیزات مورد نیاز
  • بررسیهای مالی

فصل دوم

فصل سوم

فصل چهارم

فصل اول : مختصری ازنتایج و هدف کلی از تحقیق

از نظر جغرافیایی در 25 کیلومتری شهرستان گناوه بخش حیات داود روستای قلعه حیدر واقع شده است

وسعت شرکت :

4200متر&ndash دارای&zwnj سه&zwnj سالن&zwnj تولید&zwnj 100 * 12 = 1200متر &ndash انبارمواداولیه600متر ساختمان&zwnj اداری&zwnj و&zwnj سرویسها&zwnj 250متر &ndash ساختمان&zwnj نگهبانی&zwnj 170متروسایر180مترمی&zwnj باشد .

مجوز کار :

مجوزکار از اداره کل تعاون و جهاد سازندگی کسی شده است .

تعداد پرسنل :

ده نفر که هشت نفر کارگر که کارهایی از قبل پرورش و نگهداری از مرغها و نظافت&zwnj سالن&zwnj انجام&zwnj می&zwnj دهند ، یک&zwnj نفردامپزشک&zwnj ویک&zwnj نفرمهندس&zwnj دامپروری&zwnj که&zwnj به &zwnj عنوان&zwnj کارگران&zwnj که&zwnj دانه&zwnj هاراطبق&zwnj فرمول&zwnj داده&zwnj شده&zwnj توسط&zwnj دامپزشک&zwnj تهیه&zwnj می&zwnj کند .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 10

فهرست

بحران هویّت

امروزى شدن، سکّه&rlm اى دو رو

بررسى روان&rlm شناختى

پیشرفت حقیقى یا بَدلى؟

از نگاه ما

مقدمه

جوانى، بهارِ زندگانى است و جوان در فصل شکفتن زندگىِ خود و در پى کسب شخصیت و هویت خویشتن است. جوان، با سپرى کردن ایام نوجوانى و دست و پنجه نرم کردن با تعارض&rlm ها و تمایلات گوناگون، دست به انتخاب مى&rlm زند تا بنیان مستحکم زندگى آینده خود را سامان بخشد و در پى شکل&rlm دهى شخصیت ثابت و هویت سالم خود برمى&rlm آید ؛ هویتى که به او احساسِ زیباى ارزشمند بودن و قابل قبول بودن مى&rlm بخشد و احساس تنهایى و تهى بودن را فرسنگ&rlm ها از وجودش دور مى&rlm سازد.
جوانِ هویت&rlm یافته، مى&rlm داند که کیست، چه هدفى دارد، چه باید بکند، در پى چه باشد و چگونه با دیگران همزیستى و ارتباط داشته باشد ؛ در مقابل، جوانِ سرگردان در بیابان ترسناکِ بى&rlm هویتى، که سردرگمى، آرام و قرار را از او ربوده است و روزها و شب&rlm هاى او را همانند ساخته، بى&rlm هدف، رنجور، وقت&rlm گذران و مردّد، از دست رفتن گوهر جوانى را هر روز با نگاه به ثانیه&rlm هاى ساعت به تماشا مى&rlm نشیند و شیرین&rlm ترین روزگار عمر خود را با تلخىِ ندانم&rlm کارى، تباه مى&rlm سازد. تمام همت و تلاش او به مسائل بى&rlm اهمیت مى&rlm گذرد و دل به روزمرّگى و رسیدن به جدیدترین شکل از زندگى خویش دارد ؛ تلاشى بیهوده که نتیجه&rlm اى جز افزایش فشارهاى روانى، اضطراب و افسردگى نخواهد داشت و آینده&rlm اى غیر از سُست&rlm عنصرى، ناکارآمدى و بى&rlm تدبیرى برایش قابل تصوّر نخواهد بود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

هدف: این پرسشنامه به بررسی مهارت های مدیریت در دو حوزه می پردازد[1].


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پایان

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:175

فهرست مطالب

مقدمه :

بافت تاریخی شهر ها آثار آثار گران بهایی که فرهنگ و دانش شهر سازی و معماری بومی کشورمان را در خود دارد امروزه این نواحی در شهر های قدیمی ما می روند که به کلی از زمینه و سیمای شهرها حذف شوند و با انهدام و فرسودگی آنها شهر های جدید فرهنگ جدید شهرسازی با تمام مشکلات خود جایگزین گردند .

بافت تاریخی شهر های ما در بردارنده ظرافت &ndash زیبایی و نیز خلاق مردمی است که طی سالیان دراز آنها را طبق سنت فرهنگ و نوع معشیت خود به وجود آورنده اند اما تا کنون شناخته نشده اند و بدین ترتیب هر روز رو به فراموشی می روند و توجه به آنها فقط در حد نوشتار ها &ndash سخنرانی ها و شعارها خلاثه میشود .

کشور ما در زمینه ذخایر کالبدی آثار و ابنیه تاریخی و نیز تجربیات معماری و شهر سازی از غنایی چشم گیر برخودار است و به همین جهت در حال حاضر نیز پذیرای اقدماتی است که بتواند به نحوی سازنده / جلوی تخریب و فرسودگی را گرفته و حفاظت و حراست از آنها را تضمین کند .

در گذشته شهرها بیش تر به دلیل استفاده از موقعیت طبیعی خاص و انگیزه سیاسی &ndash اقتصادی بوجود می آمدند و با تضیف یا از بین رفتن یک یا چند عامل که در شکل گیری آنان سازنده بود یکباره یا به تدریج از رونق می افتادند و متروکه می شدند .

درکشوری ما شهر های نظامی و یایتختی بیشتر از این موضوع تبعیت کرده تا شهرهای دارای اقتصاد بازرگانی آن دسته از شهر های قدیمی ما مثل ( اصفهان &ndash یزد &ndash همدان &ndash شیراز &ndash قزوین و...) که از روابط اقتصادی &ndash بر محیط طبیعی و توان اکولوژیک خود داشته اند با ازدست رفتن انگیزهای سیاسی یا مذهبی که در دوران خاصی به آنها رونق بخشیده است توانسته اند به زندگی خود ادامه دهند .

امروزه به دلیل هجوم فرهنگ های غیر بومی و الگوی مصرف جهان پیشرفته به کشور &ndash فرهنگ شهر نشینی جدید در تضاد با فرهنگ سنتی قرار گرفته و فرهنگ نوگرایی و تجدد طلبی جای فرهنگ اصیل و سنتی را گرفته است که این امر سبب هجوم خانوارها به نواحی جدید و رها شدن نواحی تاریخی شده و از طرفی عدم حمایت بخش خای دولتی در سرمایه گذاری در این نواحی خود مزید بر علت گردیده است .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تصاویر

دوستان عزیز تصاویر تعمیرای بسیار عالی برای شما دوستان عزیز اماده کردیم .با استفاده از این تصاویر تمامی مشکلات سخت افزاری این گوشی را قادر خواهید بود حل کنید.

مسیر lcd

مسیر tuch



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود پاورپوینت در مورد &ldquo زندگینامه خواجه شمس الدین محمد شیرازی (حافظ)&rdquo

تعداد اسلاید: ۱۲

فرمت: ppt



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه20

پیرامون اثر گرانسنگ حکیم توس ـ شاهنامه سترگ ـ سخن بسیار گفته&zwnj اند و شنیده&zwnj ایم و جای سخنهای بسیار دیگر نیز هنوز خالی&zwnj ست، نگاه متفاوت آقای قائم&zwnj پناه به یکی از داستانهای محوری شاهنامه که می&zwnj تواند سرفصلی برای نگاههای عمیق&zwnj تری از این منظر باشد ما را مجاب به درج این مقاله می&zwnj کند.

شاید در میان ایرانیانی که سر و سودای مطالعه دارند و علی&zwnj الخصوص در وادی ادبیات فارسی قدم&zwnj زنان تفرجی کرده و می&zwnj کنند کمتر کسی را بتوان یافت که بی&zwnj خبر باشد از اظهارنظر حکیم طوس، فردوسی نسبت به سرودة ارزشمند خویش (شاهنامه) که فرمود:

پی افکندم از نظم کاخی بلند

که از باد و باران نیابد گزند

به راستی شاهنامه کاخی بس بلند و بزرگ است که در طول تاریخ هستی خویش، نظر بزرگان و معماران عرصة علم و خرد را همواره به خود معطوف داشته است اما هنوز هم کسی نتوانسته است همه زوایای آن را یک&zwnj جا در حلقة عدسی دوربین دیدگان خویش به مشاهده بنشیند و به بیان دیگر کسی موفق نشده تمام زوایای آن را زیر سیطرة دید خویش درآورد، به تعبیر نگارنده، شاهنامه چون عروس حماسی است که تاکنون به حجلة زفاف هیچ دامادی درنیامده است. اما از آنجا که پری&zwnj روی تاب مستوری ندارد، او نیز هرازگاهی از لابه&zwnj لای حجاب محمل خویش سرک کشیده و گوشة چشمی به خواستگاران و

صفحه 2

طالبانش نشان داده است، لذا هر خواستگار و طالبی نیز فقط توانسته است از منظر و مقامی که خود بر آن واقف بوده شاهد کمان ابروی وی یا تیر مژگانش باشد و آن را تماشا و توصیف کند. بر این اساس تلاش نگارندة این سطور نیز بر آن است تا از منظر و خاستگاه عارفان نگاهی به داستان رستم و سهراب، همچنین مرگ رستم بیندازد. امیدا که به حول و قوة الهی از عهدة کار (حداقل در حد توان خویش) برآید.

ابتدا لازم می&zwnj دانم این مهم را با طرح چند پرسش آغاز کنم:

اولا&zwnj ً اینکه چطور می&zwnj شود قبول کرد مردی که آزار موری را برنمی&zwnj تابد، چنان&zwnj که در مقام انذار فریاد می&zwnj زند:

میازار موری که دانه&zwnj کش است

که جان دارد و جان شیرین خوش است

راضی می&zwnj شود که پدر را به مرگ فرزند خویش آن هم به صورتی که خود قاتل فرزند باشد بیازارد؟ آیا عذاب روحی



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود پاورپوینت در مورد &ldquo ماشین های برداشت چغندر قند&rdquo

تعداد اسلاید: ۴۰

فرمت: ppt



دریافت‌فایل