
لینک *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:14
فهرست مطالب
مدیریت دولتی و دولت الکترونیک
بررسی و مقایسه میزان یادگیری سازمانی مدارس دولتی و غیر انتفاعی شهر قم درسال 82 &ndash 81
سازمان های غیر دولتی کارآفرین
مدلی برای اندازه گیری و تحلیل بهره وری پروژه ها بااستفاده از رویکرد شاخصها و تکنیک AHP
تأثیر « راهبردهای توسعه » بر روی « سیستم روابط صنعتی » و « قانون کار » کشورهای منتخب آسیا و اقیانوسیه
مهمترین چالشی که همواره کارگزاران بخش عمومی با آن مواجه هستند ، پاسخ به خواسته ها و انتظارات در حال تغییر شهروندانی است که بخش عمومی مشروعیت خود را از آنها کسب می کند . در راستای پاسخ به این خواسته هاست که مدیریت دولتی باید در جستجوی شیوه های نوینی باشد که نوآوری مستمر در ارائه خدمات عمومی را برای شهروندان به ارمغال آورد . کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات دولتی به جامعه که از آن تحت عنوان دولت الکترونیک نام می برند ، ابتکار عمل جدیدی است که قصد دارد ، تا زمینه دسترسی شهروندان به خدمات عمومی را از طریق رسانه های الکترونیک فراهم کند و روابط مدیریت دولتی و شهروندان را به گونه ای جدید پایه ریزی نماید . آنچه که در این نوشته می خوانید ، طرح برخی از زوایای دولت الکترونیک همچون سنخ شناسی دولت الکترونیک ، مزایا و قلمرو دولت الکترونیک و چالشهای اجرای آن در کشورهای در حال توسعه می باشد که به تشریح آن پرداخته شده است .

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-115532-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%8a%d8%a7%d8%a8%d9%8a-%d9%85%d8%af%d9%8a%d8%b1%d9%8a%d8%aa-%da%86%d9%86%d8%af-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/
- ۹۵/۰۹/۲۶